Ta vekk det norske flagget i profilbildene våres..!? (I Gode og Onde dager)
Hjem Add meg Om meg Kontakt

Ta vekk det norske flagget i profilbildene våres..!?

  • 23.07.2011kl.23:39
  • 53

På facebook har jeg sett at forskjellige personer oppfordrer til at vi skal fjerne det norske flagget fra profilbildene våres fordi de mener høyreekstremister som Anders Behring Breivik vil holde Norge så "norskt" som overhode mulig. Men skal det skremme oss fra å bruke flagget for å støtte landet vårt og alle som er rammet av tragedien!? Skal vi overgi flagget vårt til høyreekstremister!? Nei, ikke faen! Jeg har det norske flagget som profilbildet på facebook og msn for å symboliserer landet vårt, Norge og det er Norge som er rammet av denne tragedien. Flagget for meg symboliserer at vi står sammen her i Norge mot dette fryktelige som har skjedd og at vi elsker Norge og det norske folk. Jeg blir veldig provesert når jeg ser folk oppfordrer til å fjerne flagget. Det er bare noe forbanna tull! Denne facebook statusen proveserte meg:

"Gjør som (sensurert navn) og oppfordrer folk til å fjerne det norske flagget i profilbildet sitt. Høyreekstremister som Breivik vil tross alt holde Norge så "norskt" som overhode mulig".

Denne statusen fikk mange gode svar som:

"De fleste som har flagg i sitt profilbilde gjør det for å vise støtte til de som lider. Det er ikke bare nordmenn som har det norske flagget i profilbildet sitt akkuratt nå, vil du si at det gjør dem til nordmenn, og be de om å fjerne flagget sitt også? Folk burde få takle denne grusomme hendelsen på sin måte, man skal være stolt av det norske flagget, vil du at vi skal fjærne flagget fra høytider også?".

"Jeg synes ikke vi skal fjerne flagget. Flagget symboliserer landet vårt, Norge og det er Norge som er rammet av denne tragedien. Flagget for meg symboliserer at vi står sammen her i Norge mot dette fryktelige som har skjedd og at vi elsker Norge og det norske folk. Jeg blir litt provesert når jeg ser folk oppfordrer til å fjerne flagget. Nei, det er noe forbanna tull etter min mening".

"Jeg siterer stortingsrepresentant Torbjørn Røe Isaksen: «Flagget er ikke et hatsk symbol eller en markering mot noen, det er et symbol på alt det Norge står for, "en liten nasjon, men en stolt nasjon", som Stoltenberg sa. "Vi må vise at svaret på vold er enda mer demokrati, og enda mer humanitet", sa statsministeren. Jeg tror de aller, aller fleste som i dag bruker flagget vil illustrere akkurat dét.»".

"Nei, det er ikke mitt Norge det høyreekstremister tenker på nei. Jeg tenker på det demokratiske Norge som tar alle mennsker imot med åpne armer. Det Norge som alltid hjelper til og som støtter hverandre. Det Norge som veiver med flagg på 17.mai og er stolte over landet vårt. Det står det norske flagget for, for meg".

"Flagget i min mening symboliserer landet vårt, samhold og våres respekt og tanker til ofrene og de pårørerende. Å gjøre det til høyreekstremistisk er bare de høyreekstremes mål. Alle andre forstår den egentlige og medmenneskelige symbolikken. I tillegg er det andre nasjoner som viser sin respekt ved å bruke flagget. Men det viktigste tilslutt: alle må få vise sin respekt på sin måte!".

 

Jeg fremhever det siste som ble skrevet i den siste kommentaren: "Men det viktigste tilslutt: alle må få vise sin respekt på sin måte!". Så vær så snill å ikke oppfordre til at vi skal fjerne flagget i profilbildet eller lignende ting. La oss sørge og vise vår respekt slik vi ønsker å gjøre det.

post signature

23.07.2011 kl.23:44

Jeg fjerner IKKE flagget fra profilbildet mitt! ;-)

23.07.2011 kl.23:44

Helt utrolig, helt uvirkelig- har ikke ord. Utrolig trist ...

Legg igjen en kommentar på bloggen min om din mening om tragedien. Takk :)

23.07.2011 kl.23:45

enig!

23.07.2011 kl.23:46

Det symboliserer også et samhold - uansett hvilket symbol som viser dette, flagget vårt her, så holder vi sammen mot ondskapen.

23.07.2011 kl.23:46

Jeg bruker ikke et flagg - men heller et bilde som viser mitt standpunkt:

http://bloggfiler.no/takinkroop.blogg.no/images/1234206-7-1311373038387.jpg

Det at folk har det Norske flagget på profilbildene sine viser som du skrev ovenfor at man står sammen, det er det som det er ment å symbolisere tror jeg...

23.07.2011 kl.23:47

kommer ikke til å fjerne mitt profilbilde.. helt enig med deg!!!
Linnea

23.07.2011 kl.23:48

Er det ikke meningen at vi skal holde Norge så norskt som mulig? :P

23.07.2011 kl.23:49

Enig! :)

23.07.2011 kl.23:50

Jeg skjønner ikke poenget i at folk skal legge så mye mer i det enn det det er. Det betyr rett og slett bare at vi støtter det norske landet og står sammen - ingenting annet.

23.07.2011 kl.23:50

Veldig sant! Vi gjør det jo tross alt for å vise respekt og samhold for det som har skjedd!

23.07.2011 kl.23:50

Jeg fjerner det ikke ! helt enig med det du sier !

23.07.2011 kl.23:57

Helt enig med deg! Jeg lar også profilbildet mitt stå, og det kommer til å stå lenge.

23.07.2011 kl.23:57

Bra skrevet og du har helt rett! :) Jeg fjerner det ikke.

24.07.2011 kl.00:03

Linnea: Om du ikke forstod det så er det rasistisk begrunnet med å holde det så norsk som mulig.

24.07.2011 kl.00:08

Helt riktig! Jeg beholder det, for jeg viser min støtte på den måten. Respekt.

24.07.2011 kl.00:11

Vi har flagget på vårt bilde for å vise at vi skal stå sammen!

Ikke for å gjøre høyreekstremister fornøyde..

Ikke søren om de skal få bestemme hva vi mener med vårt flagg..

Vårt land, vårt flagg!

Våre liv, vårt valg!!

24.07.2011 kl.00:22

jeg vet ikke jeg.. greier ikke se det på den måten.. Altså at NORGE er rammet. For meg er enkelt personer rammet.. både nordmenn og mennesker av andre nasjonaliteter. Det er mennesker som er blitt rammet.. ikke ett land.. så på en måte er jeg litt enig, det er jo det han vil? han bruker terror for å rense norge for utlendinger, noe som viser at enkelte nordmenn kan være like grusomme som mennesker fra andre kulturer. Så at halve norge da "brifer" med flagge på grunn av dette, blir vel på en måte å gi han det han ønsker seg?.. blir det ikke det da?.. Jeg er enig i mye av det som står i kommentarene også altså.. det er ikke det :)
Lotte

24.07.2011 kl.00:23

De som sier sånt tenker ikke serlig langt.. Bare behold flagget å vær stolt av landet vårt,som egentlig er et trygt og godt land.. å ikke minst vakreste plass på jord. :)

24.07.2011 kl.00:24

Jeg har ikke et flagg på profilbildet mitt, men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg. Jeg en medlem av flere grupper som er imot terror, og som viser at vi står sammen for landet vårt. Andre kan såklart få ha flagget der, jeg har ikke noe imot det.

24.07.2011 kl.00:52

Flagget dukket opp i flere profilbilder allerede før vi visste noe som helst om saken. Mange antok at det var snakk om muslimske terrorister, og at det var et angrep på Norge som en nasjon. Det var det ikke. Det norske flagget i profilbildene er et symbol for det norske folks fordommer, fremmedfrykt og hat, og en kan ikke se bort ifra at det er denne fremmedfrykten og dette hatet som drev en FrP'er til å begå massemord.

Men på en annen side ønsker faktisk flere muslimske ekstremistgrupper å påføre Norge de skadene Breivik har. Han kan faktisk ha rett i at Islam er en trussel for vestens verdier, og dette er et av buskapene han vil ha fram.

Det norske flagget i profilbilder bygger oppunder en nasjonal følelse Breivik vil at vi skal ha. Så om du ønsker å støtte ham kan du fortsette å ha det norske flagget i profilbildet ditt. Om du ønsker å vise støtte til AUF-medlemmer som har opplevd helvete eller blitt drept kan du kanskje ha en rød rose på bildet ditt? Det har ihvertfall noe med den politiske gruppen og ideologien som har blitt angrepet å gjøre.

24.07.2011 kl.01:34

supercheap: Nei, vær stolt av flagget vårt! :)

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. (Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

24.07.2011 kl.01:34

elisean: Nei, det finnes virkelig ikke ord får å beskrive denne tragedien og ondskapen som ligger bak..

Det skal jeg gjøre! :)

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. (Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

24.07.2011 kl.01:41

Dina!: Godt å se! :) Ingen skal få ta fra oss flagget vårt som vi er så stolte av!

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. (Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

24.07.2011 kl.01:42

jeanettee: Helt riktig!

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. (Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

24.07.2011 kl.01:43

takinkroop: Jeg synes det er fint med bilder også, jeg vil bare ikke at noen skal oppfordre oss til å IKKE bruke flagget vårt om vi ønsker det.

24.07.2011 kl.01:43

lenniea: Godt å lese! :)

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. (Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

24.07.2011 kl.01:43

stiime: Godt å lese! :)

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. (Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

24.07.2011 kl.01:44

Merethe: Helt enig, folk må få lov til å bruke det norske flagget til å vise at vi står sammen som et land mot denne ondskapen!

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. (Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

24.07.2011 kl.01:45

The M Life: Nettopp!

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. (Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

24.07.2011 kl.01:45

martheesi: Godt å lese! :)

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. (Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

24.07.2011 kl.01:46

hanneschiee: Godt å lese! :)

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. (Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

24.07.2011 kl.01:46

benilje: Takk skal du ha, godt å lese! :)

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. (Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

24.07.2011 kl.01:46

Inga: Godt å lese! :)

24.07.2011 kl.01:47

siljebjornevik: Helt enig med deg! :)

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. (Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

24.07.2011 kl.01:52

Ida Christine West: Ja, mange mennesker er rammet, men det er i hovedsak Norge som er rammet! Det er mennesker fra mange steder og et land som har blitt rammet. Målet hans var den politiske styremakten i Norge, så han har virkelig angrepet Norge som land! Skal vi bry oss om hva han vil? Skal vi la flagget vårt bety det han vil at det skal bety? Nei, ikke faen! Vi gir ikke over en dritt til den mannen der og de som måtte mene det samme som han!

Brifer med flagget vårt..? Hvordan kan du si noe sånt? Vi bruker flagget vårt for å vise vår støtte og lojalitet til landet og landsmennene våres! Det er også mennesker fra andre land som bruker det norske flagget for å vise sin respekt og støtte, så ikke kom her å si at vi brifer med flagget vårt.

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. (Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

24.07.2011 kl.01:59

Lotte: Helt enig! :) Flagget beholdes helt klart av meg!

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. (Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

24.07.2011 kl.02:03

SIV KATRINE: Nei, man trenger ikke å ha flagget som profilbildet for å bry seg. Jeg synes bare det er helt idiotisk og oppfordre folk til å fjerne flagget!

24.07.2011 kl.15:05

Jeg syns det er litt rart at du har tatt deg tid til å kommentere alle andres kommentarer, men ikke min. Cat got you tongue?
Therese

24.07.2011 kl.19:38

Negativ: Jeg har et flagg på profilen min, og det byttet jeg til igår. Mitt flagg står for ALT annet enn det gjerningsmannen står for. Vi kan ikke la oss skremme av han, og ta avstand fra Norge's flagg! Det blir helt feil. Flagget står for å hedre de døde, pårørende, savnede og ikke minst landet vårt. Jeg er stolt over hvordan politiet, helsevesenet og resten av innbyggerne i Norge har gjort det beste de kan for å hjelpe i denne situasjonen. Vi må holde sammen etter denne grusomme hendelsen. Vi kan ikke la gjerningsmannen ta fra oss den norske stolthet! Han representerer alt Norge er i mot.

24.07.2011 kl.21:05

Negativ: Ja, mange antok det først og det er heller ikke så rart etter som en muslimsk terrorgruppe tok på seg ansvaret nesten med en gang. Det norske flagget i profilbildene er IKKE et symbol på folks fordommer, fremmedfrykt og hat, det er det kun om DU tillater det å være det! Ikke søren om jeg tillater at MITT flagg skal stå for noe sånt! Flagget mitt representerer det nydelige landet vårt med det herlige demokratiske samfunnet vi har! Det at vi tar imot alle mennesker av alle raser! Anders Behring Breivik var jo ikke FrP'er. Han meldte seg ut for flere år siden, han var kun med i ungdomspartiet en stund, men han mente de var for milde når det kom til innvandringspolitikken, slik jeg har fått med meg i media.

Ja, muslimske ekstremistgrupper er en trussel for vesten, også Norge.

Det norske flagget bygger kun opp under det om DU tillater det. Vi er sterkere enn å gå under for det Breivik vil at flagget skal bety! Det er bullshit at man støtter han om man har det norske flagget i profilbildet sitt. Jeg synes du burde tenke deg om når du overgir flagget vårt til han. Det kommer aldri jeg til å gjøre! Jeg viser min dypeste støtte og medfølelse til alle disse stakkars AUF-medlemmene og de rammede i Oslo. Du burde tenke mer over hva du sier etter min mening. Du må få mene det du vil, men du har faktisk latt Breivik påvirke deg ved å overgi flagget vårt til han. Hvor er fighteren i deg?

24.07.2011 kl.21:08

Negativ: Beklager, men jeg fikk hoppet over den i alle kommentarene. Jeg så den igjen da Therese kommenterte til deg. Jeg har absolutt mye å svare deg og argumentere imot, så ikke tro det nei.

24.07.2011 kl.21:08

Therese: Jeg er absolutt enig med deg Therese!

24.07.2011 kl.23:47

Jeg har ikke flagg i profilbildet mitt selv, og har heller ingen planer om å skaffe meg det, men det er langt i fra av de grunnene! Uff, skulle vi virkelig unngått å bruke ting bare fordi noen har gjort "beslag" på det som noe negativt? Ikke faen! Det norske flagget er Norges flagg, ikke høyreekstremistenes. Basta!

25.07.2011 kl.00:49

Jeg er selvfølgelig klar over at de aller færreste ønsker å forkynne fordommer og hat ved å ha et norsk flagg i profilbildet sitt, men det er faktisk akkurat dette som initierte hele greia. Vanligvis ville jeg ikke reagert på en form for nasjonalisme som fungerer samlende, slik som 17. mai, men det virker for meg uheldig at det norske flagget med korset i seg skal være det samlende symbolet etter at en kristen nasjonalist har angrepet en politisk idé.

Breiviks handlinger ser ut til å være verdens sykeste PR-stunt, og det er en nasjonalistisk hatsfilosofi han vil reklamere for. Jeg mener at dette er et godt argument for å finne en annen måte å vise støtte til Utøya-ofrene. Symboler kan være sterke, og det er derfor viktig å bruke dem riktig.

Hensikten med kommentaren mitt var ikke nekte noen som helst å være glad i landet sitt, men flere av spørsmålene du stiller i innlegget ditt kan tolkes dithen at du ikke forstår hvorfor noen reagerer på bruken av flagget på facebook. Nå har du ihvertfall blitt presentert et synspunkt på det.

25.07.2011 kl.17:24

Jeg vil ikke ha det norske flagget på mitt profilbildet. for det første, dette minner meg om 1942. og for det andre, er dette en del av det Anders ville oppnå med denne tragedien.. Jeg har heller et stearinlys til profilbildet for dem som har gått bort. håper Anders blir satt i en fengsel celle med fire gigantiske voldtekts menn.
Veronica

25.07.2011 kl.23:02

Synes folk kan vise sin støtte ved å ha det norske flagg på bildet sitt. Det er da snakk om støtte til Norge som nasjon med ALLE våre innbyggere. Vær stolt av flagget vårt og ikke vær redd for å vise det. Jeg mener at visst vi hadde reagert med å ta bort alle flagg på alle profilbilder, hva vil det symbolisere da? Skal vi alle endre syn på hva flagget symboliserer for oss som enkeltpersoner og som land pga hva en umenneskelig psykopat vil gjøre det til? Dere som reager så kraftig på dette, har dere tenkt på at dere faktisk ber de som har flagget på profilbildet om å skamme seg? De viser sin støtte til ofre, pårørende og alle som var på Utøya og Oslo og Norge som nasjon ved å publisere noe som er veldig viktig for dem/oss alle, altså det Norske flagg. INGEN burde be de om å ta det bort. Og hvertfall ikke skamme seg over det. Flagget symboliserer faktisk Norge som vårt land med absolutt alle våre innbyggere uansett hudfarge. Sitter nå å hører på Maria Mena som synger sangen MITT LILLE LAND. Det er en god beskrivelse på hva flagget symboliserer, vårt lille land ♡♡♡
Trude-Sofie

27.07.2011 kl.01:41

Hei!

Jeg kunne gjerne tenke meg å bruke det bildet av flagget på halv stang som profilbilde. Er det du som har tatt bildet? Evnt vet du hvem som har tatt det så jeg kan kreditere vedkommende? Hadde satt pris på om du kan svare til min e-post. På forhånd takk.
Trude-Sofie

27.07.2011 kl.01:44

Adressen kom ikke opp, men den er trude_sofie alfakrøll hotmail punktum com

28.07.2011 kl.14:41

Murderborn.: Helt enig med deg! Man må ikke ha det norske flagget i profilbildet sitt for å vise sin støtte, men om man vil det så skal man få lov til det uten at noen påstår at man gjør som Breivik ønsker osv. Jeg kommer aldri til å la noen ta det norske flagget fra meg og sånn er det.

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. Gå inn på denne linken for å vise at du bryr deg: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/lenke.php

(Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

28.07.2011 kl.19:54

Negativ: Denne mannen som har angrepet Norge kan verken kalles kristen eller nasjonalist. Han er en veldig syk mann som har noen grusomme vrangforestillinger.

Ja, jeg kan se poenget ditt, men jeg er fortsatt ikke enig. Du overgir faktisk flaggets opprinnelige betydning til det Breivik vil at det skal bety. Da har du tapt den kampen mot Breivik slik jeg ser det.

Jeg forstår hvordan noen kan reagere på bruken av det norske flagget i facebook profilbildet mitt, men jeg har nå forklart hva det betyr for min del. Jeg ser synspunktet ditt og jeg har tenkt grundig over det du har skrevet, men jeg er fortsatt uenig med deg. Jeg mener du lar Breivik vinne ved å mene at man ikke burde bruke det norske flagget slik jeg gjør i denne tragedien.

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. Gå inn på denne linken for å vise at du bryr deg: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/lenke.php

(Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

28.07.2011 kl.19:58

Anonym: Det er helt opp til deg om du vil ha flagget i profilbildet eller noe annet. Det du har valgt hørtes veldig fint ut! Men jeg synes folk skal få lov til å ha flagget om de ønsker det. Jeg mener man har overgitt seg selv til Breivik om man lar flagget bety det HAN ønsker at det skal bety. Han har ikke oppnådd en shit om flagget betyr det jeg har forklart det betyr for meg.

28.07.2011 kl.20:00

Veronica: Jeg kunne ikke sagt det bedre selv! Må sitere den ene setningen du skrev Veronica: "Vær stolt av flagget vårt og ikke vær redd for å vise det".

- Jeg viser min største medfølelse og respekt til alle pårørende og overlevende fra 22.07.11. Til alle som er avdøde - måtte dere hvile i fred<3 Jeg oppfordrer alle til å tenne lys og delta i fakkeltog rundt der de bor. Gå inn på denne linken for å vise at du bryr deg: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/lenke.php

(Gjerne kopier denne kommentaren og skriv den etter hver kommentar dere skriver. Takk).

28.07.2011 kl.20:02

Trude: Heihei! Nei, det er ikke jeg som har tatt bildet og jeg vet dessverre ikke hvem som har tatt det heller.. men du må jo bare bruke det! Jeg synes det er absolutt nydelig :) Jeg skal svare deg på din e-post også!